Influencer markedsføring - Hva er det og hvordan kan du bruke det i din markedsføringsstrategi?
Bli med på vårt neste Treffpunkt 22. februar med Christine Urrang og Ronnie Mareno Kristensen fra Influencer Value, og lær om hvordan du kan bruke influencer markedsføring i din markedsføringsstrategi.
Influencer Value er et nytt og spennende byrå som tross alderen har rukket å slå igjennom i bransjen som et av de mest innovative og trendsettende byråene i Norge. I porteføljen har de noen av Norges aller største influencere, og de har på kort tid etablert seg som et foretrukket byrå blant en rekke store merkevarer i både inn og utland.
Influencer Value er Norges desidert største TikTok-byrå, men har også stor portefølje på andre plattformer som Instagram, Snapchat, Twitch og andre. De har per i dag i overkant av 250-300 millioner visninger på tvers av diverse sosiale medie-plattformer via deres portefølje av influnecere, og totalt ser de rundt 10 millioner følgere tilknyttet profiler i deres Management. Byrået satser stort på å revolusjonere influencer-bransjen gjennom å profesjonalisere bindeleddet mellom kreative og bedrifter.
Innhold til foredrag om influencer markedsføring
Hva er influencer markedsføring og hvordan komme i gang?
Hva er definisjonen på en influencer?
Hvordan sette opp og definere egne mål for influencer markedsføring
Influencer markedsføring i praksis, er det forskjell på Instagram, TikTok, Facebook, Snapchat og andre plattformer?
Hvordan få mest mulig ut av markedsbudsjettet; store summer på én eller fordele budsjettet over flere. Hva er smartest?
Hva kan man forvente å få igjen av influencer markedsføring, one hit wonder eller hit ‘n miss?
Q & A fra salen enten fra allerede innsendte spørsmål, direkte eller en blanding
Treffpunkt er gratis frokostmøter – Alle er hjertelig velkommen til å delta. Dette Treffpunktet er i samarbeid med Etablerersenteret og DNB.
Frokost & mingling: 08:15 - ca. 08:35.
Foredraget starter: ca. 8:40.